با تخفیف بخر رکورد اسپرت

Choose your sport

ورزش خود را انتخاب کنید

Choose your favorite team

تیم مورد علاقه خود را انتخاب کنید

صاحب باشگاه هستی و می خوای ست مخصوصی تیم خودت رو طراحی کنی پس با ما در تماس باشید.

درباره رکورد اسپرت

فروشگاه ورزشی رکورد با مدیریت غلامرضا اسلامی، قهرمان چندین دوره کشور، مربی تیم نونهالان استان البرز در سال ۹۸، مربی تیم نوجوانان دانشگاه آزاد در لیگ کشور، حضور در تورنومنت هامبورگ آلمان در سال ۲۰۱۲ قهرمان و فنی ترین بازیکن در مسابقات قهرمانی کشور تکواندو آی تی اف و نایب قهرمانی مسابقه جام جهانی آی تی اف در کشور گرجستان 2022 ، در سال 89 با هدف تامین برترین و با کیفیت ترین کالاهای مورد نیاز در تمامی حوزه‌های ورزش و سلامت راه اندازی شده است. تا بتوانیم با ارائه محصولات با کیفیت و استاندارد از وارد شدن آسیب‌های احتمالی به ورزشکاران عزیز جلوگیری نماییم. شما مشتریان گرامی می‌توانید بهترین لوازم ورزشی را با تضمین کیفیت و قیمت به صورت حضوری یا اینترنتی خریداری نمایید.

شماره تماس:

ساعت کاری:

صبح 9:30 تا 13:30 | عصر 16 الی 21:30

آدرس:

کرج, شاهین ویلا بنیاد, خیابان 22 بهمن جنوبی, جنب مسجد

درخواست مشاوره و راهنمایی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

    چرا از رکورد اسپرت خرید کنیم

    درباره ما

    ۰۱

    ارسال سریع سفارش ها

    در رکورد اسپرت، ما می دانیم که زمان، مهم است. به همین دلیل، ما تمام تلاش خود را می کنیم تا سفارشات شما را در اسرع وقت به دست شما برسانیم. با رکورد اسپرت همراه باشید.

    ۰۲

    پشتیبانی ۲۴ ساعته

    در رکورد اسپرت، ما می دانیم که پشتیبانی مشتری، مهم است. به همین دلیل، ما تیم پشتیبانی 24 ساعته داریم که آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما هستند.

    ۰۳

    تضمین کیفیت و اصالت

    در رکورد اسپرت، ما می دانیم که کیفیت و اصالت محصولات، مهم است. ما تمام محصولات خود را از تولیدکنندگان معتبر خریداری می کنیم پس نگران هیچ چیزی نباشید.

    ۰۴

    تضمین بهترین قیمت

    در رکورد اسپرت، ما می دانیم که قیمت، مهم است. به همین دلیل، ما تضمین بهترین قیمت را برای محصولات خود ارائه می دهیم.ما قیمت محصولات خود را مرتبا با رقبا بررسی می کنیم.

    دریافت اپلیکیشن

    شما می توانید اپلیکیشن رکورد اسپرت را از طریق زیر دریافت کنید و یک شعبه از فروشگاه را در تلفن همراه خود داشته باشید و سفارش خود را ثبت کنید.

    سبد خرید
    ورود

    هنوز حساب کاربری ندارید؟

    ما از کوکی ها برای بهبود تجربه شما در وب سایتمان استفاده می کنیم. با مشاهده این وب سایت، شما برای استفاده از کوکی ها موافقت می کنید.
    فروشگاه
    فهرست
    حساب کاربری من